CENA NETTO
99.900,00zł
Wersja z masztem Triplex 4800mm, kabina otwarta – 106.400,00 zł netto
Wersja z masztem Triplex 4800mm, kabina zamknięta– 111.900,00 zł netto
- udźwig 2000 kg
- maszt Standard 3500mm
- przestrzenna otwarta kabina, liczne schowki oraz port USB
- bateria litowo-jonowa z systemem BMS
- czas pracy 10 godzin, czas ładowania 2,5 godziny
- sprawdzony układ elektroniczny ZAPI
Opis
Elektryczny wózek widłowy EP L1 (2000 kg)
Elektryczny wózek widłowy EP L1 jest pierwszym na świecie wózkiem, który został zaprojektowany do współpracy z baterią litowo-jonową. Testy rozpoczęły się w roku 2015 (do produkcji seryjnej trafił w 2016 r.), w ten sposób firma EP Equipment wyprzedziła największe światowe koncerny o co najmniej 2 lata. Największą przewagą elektrycznego wózka widłowego EP L1 jest wykorzystanie możliwości technologii litowo-jonowej.
Model L1 jest dostępny również z udźwigiem 3500 kg.
Bateria litowo-jonowa
Zastosowanie najnowszej baterii 48V / 360 Ah pozwala bez konieczności wymiany baterii, używać wózka w trybie wielozmianowym. Czas ładowania baterii litowo-jonowej to zaledwie 2,5 godziny – pozwala to na 10 godzin ciągłej pracy. Podczas przerw operatora (np. przerwa obiadowa) wskazane są krótkie doładowywania – podczas 45 minut bateria zyska dodatkowe 30%. Zainstalowany system BMS stale monitoruje parametry i zarządza baterią, co zapobiega mi.in całkowitemu rozładowaniu, przeładowaniu oraz nagłym spadkom energii. W rezultacie żywotność akumulatora zostaje znacznie wydłużona. W przeciwieństwie do elektrycznych wózków z baterią kwasową, podczas ładowania modelu L1 nie wydzielają się toksyczne opary – brak konieczności specjalnie wentylowanego stanowiska do ładowania wózków.
Komfort pracy
Dzięki zastosowaniu baterii o większych możliwościach i mniejszych wymiarach, konstrukcja wózka oferuje dużą przestrzeń dla operatora. Na wbudowanym komputerze, każdy operator może ustawić preferowane parametry pracy (max. prędkość jazdy, moc hamowania). Wózek został wyposażony w hamulec elektromagnetyczny. Dzięki zastosowaniu tzw. „Asystenta ruszania na wzniesieniach”, wózek jest pełni przystosowany do pracy na rampach i pochylniach (w momencie zwolnienia pedału gazu, wózek nie zacznie się cofać). Ponadto wózek posiada liczne schowki oraz port USB.
Konserwacja
Zastosowana bateria litowo-jonowa jest bezobsługowa (brak konieczności dolewania wody destylowanej, tak jak ma to miejsce w przypadku baterii kwasowych). Model L1 posiada o 80% mniej części ruchomych niż wózek spalinowy oraz europejską elektronikę ZAPI – w rezultacie koszt przeglądów okresowych jest znacznie niższy.
Szczegółowa specyfikacja
Charakterystyka ogólna | ||
Producent | EP | |
Model | j.m. | CPD20L1 |
Rodzaj zasilania | Elektryczny | |
Typ operatora | Siedzący | |
Udźwig | kg | 2000 |
Środek ciężkości | mm | 500 |
Odległość od środka osi do czoła wideł | mm | 405 |
Rozstaw osi | mm | 1470 |
Waga | ||
Waga wózka (z baterią) | kg | 3300 |
Obciążenie osi z ładunkiem (koła napędowe / koła sterujące) | kg | 4380/570 |
Obciążenie osi bez ładunku (koła napędowe / koła sterujące) | kg | 1155/1795 |
Koła/rolki | ||
Rodzaj kół (napędowe/sterujące) | Gumowe | |
Rozmiar kół napędowych (średnica x szerokość) | mm | 18X7-8 |
Rozmiar kół sterujących (średnica x szerokość) | mm | 5.00-8 |
Koła ilość kół napędowch napędowe/sterujące (x=napędowe) | mm | 2x/ 2 |
Rozstaw kół napędowych | mm | 910 |
Rozstaw kół sterujących | mm | 920 |
Wymiary | ||
Pochylenie masztu/karetki przód/tył | mm | 6/11 |
Wysokość, maszt złożony | mm | 2080 |
Wolny skok | mm | 95 |
Wysokość podnoszenia | mm | 3000 |
Wysokość, maszt wysunięty | mm | 4015 |
Wysokość kabiny | mm | 2080 |
Wysokość siedzenia | mm | 1050 |
Wysokość sworznia haka | mm | 360 |
Całkowita długość | mm | 3270 |
Długość do czoła wideł | mm | 2200 |
Całkowita szerokość | mm | 1080 |
Wymiary wideł | mm | 40x100x1070 |
Klasa karetki | 2A | |
Szerokość karetki | mm | 1040 |
Prześwit (obciążony, pod masztem) | mm | 110 |
Szerokość alejki paleta 1000×1200 (szerokość) | mm | 3685 |
Szerokość alejki paleta 800×1200 (długość) | mm | 3885 |
Promień skrętu | mm | 2080 |
Osiągi | ||
Prędkość jazdy (z ładunkiem / bez ładunku) | km/h | 10.5/14 |
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem / bez ładunku) | m/s | 0.28/0.42 |
Prędkość opuszczania (z ładunkiem / bez ładunku) | m/s | 0.43/0.45 |
Zdolność pokonywania wzniesień | % | – |
Hamulec | Elektromagnetyczny | |
Napęd | ||
Moc silnika napędowego 60 min | kW | 6 |
Moc silnika podnoszenia przy 15% | kW | 7.5 |
Bateria | V/Ah | 48V / 360AH |
Ładowanie | V/A | 48V / 150A |
Inne | ||
Rodzaj silnika napędowego | AC |
Prezentacja video
Zapytanie o produkt
Charakterystyka ogólna
Charakterystyka | ||
Producent | EP | |
Model | L1 | |
Udźwig | 2000 | kg |
Wysokość podnoszenia | 3500-4500 | mm |
Długość konstrukcji | 3270 | mm |
Szerokość konstrukcji | 1080 | mm |
Wysokość konstrukcji | 2080 | mm |
Długość wideł | 1070 | mm |
Waga | 3300 | kg |
Bateria | 48 / 360 | V/Ah |