CENA NETTO
88.900,00zł
Jednostką napędową zasilającą wózek widłowy diesel T8 FD18 jest niezawodny silnik Mitsubishi S4Q2 o mocy 32,9 kW. Silnik wraz z całym osprzętem jest produkcji japońskiej, a niezawodność układu zasilnia gwarantuje pompa paliwowa ZEXEL. Każdy wózek widłowy diesel T8 może zostać wyposażony w maszt standard, duplex lub triplex o wysokości podnoszenia nawet do 6500 mm. Na etapie produkcji można zamówić szereg udogodnień, do których zalicza się m.in. ogrzewaną (klimatyzowaną) kabinę, dodatkowe zawory hydrauliczne, filtry wstępne a także filtry emisji spalin (DPF).
Opis
Wózek widłowy diesel T8 FD18
Seria wózków widłowych T8 swoją popularność zawdzięcza bardzo dobrym komponentom oraz prostą i niezawodną konstrukcją. Model ten występuję z innymi udźwigami oraz w wersjach diesel lub LPG.
Silnik wózka widłowego Mitsubishi S4Q2
Jednostką napędową zasilającą wózek widłowy diesel T8 FD18 jest niezawodny silnik Mitsubishi S4Q2, o mocy 32,9 kW. Silnik wraz z całym osprzętem jest produkcji japońskiej, a niezawodność układu zasilnia gwarantuje pompa paliwowa ZEXEL. Do przeniesienia napędu wykorzystano hydrokinetyczną przekładnię na licencji Okamura, która jest bardzo trwała i świetnie reaguje na zmianę kierunku jazdy. Przeniesienie mocy z silnika na (amortyzowaną) skrzynię napędową następuje poprzez wał, co skutkuje zmniejszeniem wibracji i w konsekwencji przekłada się na większą produktywność i komfort pracy operatora.
Osprzęt wózka widłowego
Wózek widłowy diesel T8 może zostać wyposażony w maszt standard, duplex lub triplex o wysokości podnoszenia nawet do 6500 mm. Na etapie produkcji można zamówić szereg udogodnień, do których zalicza się m.in. ogrzewana (klimatyzowana) kabina, dodatkowe zawory hydrauliczne, filtry wstępne, a także filtry emisji spalin (DPF). W odróżnieniu od wózków konkurencji, każdy wózek widłowy diesel T8 jest seryjnie wyposażony w zadaszenie, przednią szybę z wycierakiem, wyświetlacz LCD, a także przesuw boczny Cascade. Renomowany przesuw pozwala na wielogodzinną eksploatację w nawet najcięższych warunkach.
Prostota i niezawodność wózka widłowego
Podsumowując wózek widłowy diesel T8 FD18 jest świetną alternatywą dla używanych wózków widłowych. Całkowity brak elektroniki w połączeniu z 3 letnią gwarancją i bardzo atrakcyjną ceną powoduje rosnącą popularność tego modelu od wielu lat.
Cechy główne:
– udźwig 1800 kg
– Silnik Mitsubishi S4Q2
– pompa paliwowa ZEXEL
– przesuw boczny Cascade
– seryjne zadaszenie i przednia szyba z wycierakiem
– możliwość montażu pełnej kabiny
Szczegółowa specyfikacja
Charakterystyka ogólna | ||
Producent | EP | |
Model | FD18 | |
Rodzaj zasilania | Diesel | |
Udźwig | kg | 1800 |
Środek ciężkości | mm | 500 |
Wymiary | ||
Wysokość podnoszenia | mm | 3500 |
Wolny skok | mm | 120 |
Wymiary wideł | mm | 920x100x35 |
Pochylenie masztu przód/tył | deg | 6/12 |
Odległość od środka osi do czoła wideł | mm | 420 |
Odległość od środka osi do końca przeciwwagi | mm | 420 |
Długość do czoła wideł | mm | 2230 |
Szerokość | mm | 1080 |
Wysokość (maszt złożony) | mm | 1995 |
Wysokość (maszt rozłożony) | mm | 3960 |
Wysokość klatki ochronnej | mm | 2070 |
Promień skrętu | mm | 2035 |
Osiągi | ||
Prędkość jazdy (bez ładunku) | km/h | 14 |
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem) | mm/s | 450 |
Prędkość opuszczania (z ładunkiem) | mm/s | 450 |
Siła uciągu | N | 20500(17500) |
Zdolność pokonywania wzniesień (z ładunkiem) | % | 20 |
Podwozie | ||
Opony przód | mm | 6.50-10-10PR |
Opony tył | mm | 5.00-8-10PR |
Rozstaw kół napędowych | mm | 920 |
Rozstaw kół sterujących | mm | 920 |
Rozstaw osi | mm | 1430 |
Prześwit pod masztem | mm | 110 |
Prześwit | mm | 145 |
Waga | ||
Waga całkowita | kg | 2900 |
Rozkład wagi, przód z ładunkiem | kg | 3995 |
Rozkład wagi, tył z ładunkiem | kg | 705 |
Rozkład wagi, przód bez ładunku | kg | 1305 |
Rozkład wagi, tył bez ładunku | kg | 1595 |
Napęd | ||
Akumulator | V/Ah | 12/60 |
Model silnika | S4Q2 | |
Producent silnika | Mitsubishi | |
Moc wyjściowa silnika/r.p.m | kw | 32.9/2500 |
Moment obrotowy/r.p.m | N.m | 135/2000 |
Ilość cylindrów | 4 | |
Średnica cylindra i skok | mm | 88×103 |
Objętość skokowa | cc | 2505 |
Objętość baku paliwa | L | 50 |
Producent skrzyni biegów | CHINY | |
Typ skrzyni biegów | Powershift |
Zapytanie o produkt
Charakterystyka ogólna
Charakterystyka | ||
Producent | EP | |
Model | FD18 | |
Udźwig | 1800 | kg |
Wysokość podnoszenia | 3500-4500 | mm |
Długość konstrukcji | 2230 | mm |
Szerokość konstrukcji | 1080 | mm |
Wysokość konstrukcji | 1995 | mm |
Długość wideł | 920 | mm |
Waga | 2900 | kg |
Producent silnika | Mitsubishi |