Czołowe Diesel/LPG

Home / Wózki widłowe / Czołowe Diesel/LPG

Seria DX udźwig 1,5 – 3,2 ton

UniCarriers DX to komfortowy wózek czołowy przeznaczony do pracy z ładunkami o masie od 1,5 do 3,2 tony. Charakteryzuje się on wieloma oczywistymi zaletami oraz silnikiem spalinowym najwyższej jakości zasilanym olejem napędowym lub LPG. Wózek czołowy UniCarriers DX pracuje cicho i niemal nie wytwarza drgań. Zbliżona do samochodowej charakterystyka jazdy oznacza, że operator ma stale kontrolę nad pojazdem. Zaawansowana ergonomia oraz szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych w zakresie bezpieczeństwa i wydajności sprawiają, że wózek oferuje światowy poziom sprawności oraz szereg funkcji podlegających modyfikacji i podnoszących wszechstronność.Maszyny z serii DX wyposażono w najnowocześniejszy silnik spalinowy zasilany LPG, który zapewnia maksymalne osiągi przy minimalnym poziomie emisji spalin. W trybie ECO zużycie paliwa spada o dodatkowe 18%. Trwały silnik wysokoprężny z układem szybkiego nagrzewania rozruchowego jest wyjątkowo niezawodny, łatwy do uruchomienia i zgodny z wymogami rygorystycznych norm środowiskowych. Wózek można łatwo serwisować dzięki zintegrowanemu systemowi diagnostycznemu, który umożliwia szybkie usuwanie usterek i ogranicza czas przestoju.

 










Seria LX udźwig 3,5 tony

4-kołowy wózek czołowy IC LX. Wózek Compact LX to odzwierciedlenie nieustającego zaangażowania firmy UniCarriers w projektowanie i dostarczanie produktów o możliwie najkorzystniejszym stosunku wartości do ceny z wykorzystaniem najnowocześniejszych dostępnych w branży rozwiązań technologicznych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w skutecznym opracowywaniu układów napędowych o bardzo niskim poziomie emisji spalin oraz tradycji budowania trwałych, niezawodnych konstrukcji, firma UniCarriers może pochwalić się nowym wzorcem do naśladowania przez konkurencję – wózkami z serii Compact LX.
Seria zaawansowanych maszyn UniCarriers Compact LX oferuje szereg nowych technologii i rozwiązań konstrukcyjnych dążących do zapewnienia bezpiecznej, komfortowej i wydajnej przestrzeni dla Ciebie i współpracowników w Twoim otoczeniu. Ochrona i utrzymywanie stanu środowiska naturalnego jest równie ważna dla Ciebie, jak i dla nas. UniCarriers poważnie traktuje tę odpowiedzialność, wyrażając przekonanie, że właściwa polityka w zakresie ochrony środowiska jest jedną z podstaw odpowiedzialnej działalności biznesowej.








Seria GX udźwig 3,5 – 5,0 ton

4-kołowy wózek czołowy IC GX. UniCarriers GX to komfortowy wózek czołowy przeznaczony do wyjątkowo ciężkiej pracy z ładunkami o masie od 3,5 do 5,0 t. Charakteryzuje się on wieloma oczywistymi zaletami oraz silnikiem spalinowym najwyższej jakości zasilanym olejem napędowym lub LPG. To ciężki i precyzyjny tytan pracy, który będzie pracował dla Ciebie w ciszy i niemal bez wytwarzania wibracji. Produkt oferuje zaawansowane rozwiązania z zakresu ergonomii oraz szereg innowacyjnych technologii podnoszących poziom bezpieczeństwa i osiągi. Bogata oferta wyposażenia dodatkowego podnosi wszechstronność maszyny.
Zbliżona do samochodowej charakterystyka jazdy oznacza, że operator ma stale kontrolę nad pojazdem. Wózek czołowy GX wyposażony jest w najnowocześniejszy silnik spalinowy zasilany LPG charakteryzujący się maksymalną wydajnością przy minimalnym poziomie emisji spalin. Tryb pracy ECO dodatkowo obniża spalanie i wytwarzany hałas. Trwały silnik wysokoprężny z układem szybkiego nagrzewania rozruchowego dostępny w wersji DX jest wyjątkowo niezawodny, łatwy do uruchomienia i zgodny z wymogami rygorystycznych norm środowiskowych. Wózek można łatwo serwisować dzięki zintegrowanemu systemowi diagnostycznemu, który umożliwia szybkie usuwanie usterek i ogranicza czas przestoju.








Seria ZX udźwig 6,0 – 8,0 ton

4-kołowy wózek czołowy IC ZX. Maszyny z serii UniCarriers ZX zapewniają wydajność i osiągi dzięki zastosowaniu silnika wysokoprężnego, który gwarantuje długi okres eksploatacji i maksymalną wydajność. Ten tytan pracy bez wysiłku unosi ładunki o wadze nawet do 10 ton. W trudnych warunkach przemysłu ciężkiego i w ekstremalnym otoczeniu wózek ZX sprawdza się najlepiej.
Sercem maszyny jest jeden z najnowocześniejszych silników wysokoprężnych dostępnych na rynku. Układ wtryskowy typu Common Rail optymalnie dobiera ilość paliwa i czas wprowadzenia go do komory spalania.
Wysoka moc i moment obrotowy dostępne są już przy niskich prędkościach obrotowych dzięki zastosowaniu turbosprężarki i chłodnicy międzystopniowej. Co więcej, maszyny z serii ZX z łatwością spełniają wymogi najnowszych norm emisji spalin.